CM: TALLER SOBRE LES EMOCIONS

El dijous 28 d’abril, els i les alumnes de cicle mitjà vam fer un taller amb diverses activitats sobre les emocions.
Aquest taller ens el va fer en Daniel, el formador del programa Sigues tu, de la Diputació de Girona.
La primera activitat que vam fer va ser dir coses que no ens agraden que ens diguin. Cada vegada que dèiem això, els i les companyes que tampoc els agradava aquella frase, s’havien d’aixecar de la cadira.
Una altra activitat la vam fer a la terrasseta de davant la classe i consistia a anar caminant fins que en Daniel ens avisava que busquéssim una parella. Llavors ens donava una consigna. Aquesta activitat la vam realitzar diverses vegades i les consignes que vam fer amb la parella van ser: fer una abraçada, una salutació, un massatge i pessigolles.
Finalment, vam fer la darrera activitat a la classe i va consistir a escriure coses boniques dels altres companys i companyes.
Va ser molt divertit i amè, i ens va agradar molt fer totes aquestes activitats.
Per veure les fotografies, entreu al Drive dels vostres fills i filles de cicle mitjà. Esperem que us agradin!