Sortida educació infantil al LAB 06

“Som éssers experimentadors. Des del naixement estem intervenint de manera continuada en la realitat per aconseguir anar donant sentit a tot allò que ens envolta en un interminable provar i repensar.

Inquietud, curiositat, ganes de saber, necessitat d’entendre, de preguntar-se com funciona, de plantejar-se com aconseguir un objectiu… Pensar, provar, repensar, comprovar, un procés natural d’acostament al coneixement.”

(Montserrat Pedreira, 2006)

Els nens i nenes d’educació infantil, el passat 4 de març vam fer una sortida a Girona per visitar el taller d’experimentació del Lab 06. Un espai dissenyat per als més petits, ple de reptes per despertar el sentit crític dels infants, el raonament, la iniciativa personal, la curiositat, la presa de decisions… Un espai on vam provar i comprovar, jugar, inventar, temptejar, etc.

Va ser una experiència molt enriquidora i motivadora per a tots els infants on van gaudir d’una bona estona experimentant de manera autònoma amb una gran diversitat de materials i propostes.

Després vam anar a dinar al Parc de la Tirolina de Quart on vam acabar de disfrutar del dia passant una bona estona jugant entre tots i totes.

Si voleu veure les imatges d’aquell dia, podeu anar al drive dels vostres fills i filles.