CI – SORTIDA MUSEU DARDER BANYOLES

Els infants han passat una diada diferent, entretinguda completa i enriquidora. De bon matí han anat cap a Banyoles, abans d’entrar al museu a l’espai de la muralla han aprofitat per gaudir de “l’esmorzar boig”, lligat al carnestoltes, on han pogut gaudir de l’entorn i jugar lliurement.
Han entrat al museu on hi han fet una visita per mitjà de diversos enigmes i jocs que es realitzen a les sales del museu, tot descobrint els mamífers com són, què mengen, on viuen… Amb una dinàmica activa i participativa aprenien a distingir-los. Han acabat fent un taller investigant més coses sobre els mamífers autòctons, on han treballat amb diferents rastres: pèl, petjades, excrements, etc. Finalment, han imprès sobre fang la petjada d’un mamífer.

Després de dinar i un temps necessari d’esbarjo han tornat al museu per conèixer el món minúscul dels insectes. Els insectes són la forma de vida predominant del nostre planeta, força nombrosos i molt variats. Amb aquesta activitat els nens i nenes es van introduir en el món dels insectes per a distingir-los d’altres grups d’invertebrats. Van descobrir com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida, i altres curiositats. Van acabar construint un niu per insectes que cadascú es va emportar a casa per observar si algun hi acaba anant a refugiar-se-hi.
Per acabar la jornada van tornar a l’escola per afegir-se als jocs organitzats amb motiu de Carnestoltes.
Podeu entrar a la zona protegida per veure’n les fotos, o al Drive dels vostres infants.

[/passster]