CM: l’amic invisible i el tió

El passat 22 de desembre va ser l’últim dia de classe abans de les vacances de Nadal.
Aquell dia el vam celebrar fent diferents coses. La primera, fent l’amic invisible. Cada alumne va tenir un amic invisible que li va fer un regal a partir d’un treball manual. Ens va agradar molt!
Després vam esmorzar xocolata amb melindros. Era molt bona!
Aleshores vam anar al pati a jugar i posteriorment vam fer cagar el tió a les escales de l’escola. Com que li vam donar molt menjar, ens va cagar moltes coses: llibres molt variats (en anglès, català i castellà), i diferents jocs com un cub de Rubik, Uno musical, joc de la fotosíntesi, del dos, de la fauna, Bandido, Jungle Speed, etc.
Llavors, abans de marxar a dinar, vam aprofitar per fullejar aquests llibres i finalment ens vam acomiadar.
Els que ens vam quedar a dinar al menjador, vam dinar sopa de galets, pollastre arrebossat amb patates xips i de postres torró amb ametlles i xocolata negra.
Va ser un dia molt especial i que vam gaudir molt!
Entreu al Drive dels i les alumnes de cicle mitjà i veureu les fotos d’aquell dia. Esperem que us agradin!

Alumnes de Cicle Mitjà