CM- CELEBREM LA FESTA DE LA TARDOR A LES SERRES

El passat dimecres 27 d’octubre, l’alumnat de cicle mitjà vam anar d’excursió tot el matí a Les Serres. Mentre anàvem cap allà, vam fer un joc que consistia a apuntar en un full vint coses de diferents colors (verd, vermell i blau) que vèiem pel camí. Per això, anàvem fent parades, ja que havíem d’escriure les paraules en petit grup.
De camí cap allà, vam trobar diferents animals que ens va agradar molt veure’ls. Primer vam veure un bernat pescaire, després vam escoltar el cant d’un pit-roig que va prendre el vol cap al bosc. Al cap d’una estona vam veure dos ases, un ramat de vaques, gallines i oques. I fins i tot ens vam trobar una atalanta, una papallona procedent del nord d’Europa que migra cap a zones més càlides i que ara mateix es pot trobar a Catalunya.
D’altra banda vam esmorzar i jugar al bosc i ens ho vam passar molt bé perquè a més a més vam trobar-nos grills i saltamartins.
Al final del matí, vam fer el camí de tornada a l’escola amb un temps magnífic.
Finalment, a la tarda vam veure un espectacle de màgia molt divertit. I quan va acabar, vam menjar les castanyes que el castanyer i la castanyera ens havien preparat mentre gaudíem del mag.
Va ser un dia molt divertit!
Per veure les fotos, entreu al Drive dels nens i nens de cicle mitjà.

Esperem que us agradin!

Alumnes de cicle mitjà