sortida d’educació infantil al parc de les olors de celrà

El passat divendres 21 de maig els nens i nenes d’educació infantil vam anar d’excursió al Parc de les Olors de Celrà.

Va ser una visita relacionada amb el projecte de descoberta que estem fent sobre les plantes del bosc. Allà, la Júlia ens va explicar moltes coses sobre les plantes aromàtiques i remeieres. Les vam poder olorar, tocar, tastar i descobrir-ne algunes de les seves propietats.

L’experiència va continuar amb un taller de bossetes d’olors de tarongina i lavanda per portar a casa i una passejada pel camí sensorial que va ser tot un èxit!

Després, vam dinar i vam fer alguns tallers més lliures de pintar cares i jocs d’exterior i vam acabar amb una visita de la Mar que ens va cantar cançons amb l’ukelele.

Trobareu les fotos de la sortida al Drive dels vostres fills i filles.

Aquest parc és obert a tot el públic. Per si voleu anar-hi, us deixem l’enllaç de la seva pàgina web: