CAPGROSSOS a P3/P4

Aquesta setmana una de les nostres famílies ens ha portat capgrossos a l’escola. Els tenim a l’aula, en un recipient amb aigua, fulles, alguna pedra, i pals petits perquè estiguin “com a casa”. Situats al racó del projecte de les plantes i ben a prop de les lupes, els nens i les nenes passen sovint a observar-los ben atentament. Tenim convivint capgrossos en diferents etapes de la metamorfosi i per això alguns són ben petits i d’altres ja comencen a tenir gairebé desenvolupades les potes de darrere. Amb tot això parlem d’aquests petits animalons i les seves necessitats, del cicle vital i les diferents etapes. Aquests petits investigadors de P3 i P4 fan unes comparacions i reflexions d’allò més interessants. Un cop siguin petites granotetes, les anirem a deixar a alguna bassa propera a l’escola, però de moment seguirem ben de prop la seva transformació que ens té ben encuriosits i encuriosides.