diada de sant jordi a cicle mitjà

Si la Diada de Sant Jordi de cada any és molt bonica, la d’enguany, a més, ha estat molt especial i rellevant. I és que els records del Sant Jordi confinat del curs passat encara eren presents i per això tot l’alumnat de cicle mitjà l’ha gaudit molt més.

Per viure-la intensament, vam començar amb una activitat literària: cada nen i nena va haver d’escriure un petit poema relacionat amb la llegenda. Les creacions van ser molt interessants i és que l’alumnat va saber plasmar molt bé la idea principal que volia expressar en forma de poema. A més, aquests poemes jugaven amb la rima i amb el joc de paraules. Un cop fet el poema, van haver d’escriure’l en una postal que posteriorment van decorar amb motius de Sant Jordi (roses, dracs, prínceps, espases…).

Una de les altres activitats que van fer va ser, com no podia faltar, la creació plàstica de la rosa, element emblemàtic de la llegenda i que representa l’estima entre tots i totes. Aquesta rosa  la van fer a partir de retalls de diari i pals d’enfilall i la veritat és que van quedar molt boniques.

I finalment, com a activitat conjunta de tota l’escola, a la tarda es van pintar diferents roses en un gran mural, a la pista del pati. Va ser una activitat molt maca, que va anar acompanyada de cançons pròpies de la Diada.

Va anar molt i bé i va ser una jornada molt emotiva!

Per veure les fotos d’aquest dia, al Drive del vostre fill/a trobareu la carpeta Diada de Sant Jordi.

Esperem que us agradin!