CM: PROJECTE DE L’ENERGIA

Durant el 2n trimestre, els i les alumnes de cicle mitjà vam treballar el projecte de l’energia.

Primerament, vam fer una pluja d’idees del que sabíem del tema i posteriorment vam establir uns grups cooperatius per dur a terme la primera tasca: “La Cacera del Tresor”, una activitat multimèdia preparada pels nostres tutors, amb vídeos i pàgines web amb la informació rellevant, que ens permetia anar coneixent els tipus d’energia, de centrals, com funcionen, etc.

Per fer tot això, vam estar diverses sessions treballant de valent.  La informació que anàvem trobant la posàvem en comú amb els nostres companys i companyes de grup i després l’escrivíem en el recull d’informació que cadascú tenia, fins a completar totes les tasques que ens demanava l’activitat.

Al mateix temps, a l’àrea de plàstica, els mateixos grups cooperatius vam realitzar maquetes sobre les diferents centrals que estàvem estudiant. De les renovables vam fer la central eòlica, mareomotriu, hidràulica, biomassa, fotovoltaica i geotèrmica. I de les no renovables vam representar una central petrolífera, i de gas natural.

Finalment, quan vam tenir-les acabades i ben apreses,  vam fer un concurs de preguntes per equips a partir d’un Kahoot, a partir de les característiques i informacions que havíem estudiat. Va ser molt divertit!

I per concloure el projecte, cada grup vam explicar la maqueta que havia fet mitjançant una exposició ben preparada davant de la resta de companys i companyes.

Si voleu veure el vídeo amb les exposicions dels grups i les fotos de l’elaboració de les maquetes, entreu a la zona restringida.

Esperem que us agradin!