CI : “paraules boniques”

Paraules amables, dolces, agradables … A tots ens fan sentir bé rebre-les, si hi reflexionem prendrem consciència de l’efecte que poden tenir quan les emetem.
Utilitzar-les, fer-les nostres, ens creen sinergies que faciliten la comunicació i la convivència a l’aula. Aquest és l’objectiu de treballar-les durant l’acció tutorial i les sessions de valors. Ho hem realitzat a partir del conte “Paraules dolces” i el Vídeo “Ets fantàstic”, aquest últim dins el programa “Sigues tu”. Els infants han gaudit d’un conjunt d’activitats participatives, dinàmiques, transversals i algunes les hem inclòs a les rutines diàries.

Si voleu escoltar algunes gravacions fetes amb els infants de cicle inicial, accediu al Drive o a la zona protegida. Gaudiu de la màgia increïble d’aquests mots dolços, amables, bonics … Us convidem a compartir-los amb ells/es.