CM: AUDICIONS A L’AULA

Durant el segon trimestre, a l’àrea de música s’han engegat les audicions musicals a càrrec d’alguns alumnes de cicle mitjà. Aquesta és una activitat enriquidora i positiva, tant per l’alumnat que interpreta les cançons que prèviament ha hagut de preparar-se, com per la resta, ja que poden gaudir de petites audicions en directe. A més, un cop acabada cada audició, l’alumnat fa preguntes als seus companys i companyes músics relacionades amb els estudis musicals tipus:

-Quan vas començar a tocar l’instrument?

-Quantes hores hi dediques cada dia o setmana a tocar-lo?

-És difícil aprendre a tocar-lo?

-A quin lloc vas a estudiar música?

D’aquesta manera, tota la classe veu l’esforç que suposa estudiar música i aprendre a tocar un instrument, i que a partir de la constància i treball, tot es pot aconseguir.

Per veure les fotos i el vídeo de les actuacions conjuntes, entreu a la part restringida.

Esperem que us agradin!