Extraescolars

VOLS FORMAR PART DE L’EQUIP DE VOLUNTARIS
DEL PROJECTE ESPAI OBERT?

Si vols compartir els teus coneixements, o simplement t’agradaria formar part de l’equip de voluntaris? Aquest és el teu espai! No cal cap mena d’experiència.

No ho dubtis i posa’t en contacte amb l’ajuntament a través del telèfon 972 49 83 67 o envia un correu electrònic a ajuntament@medinya.cat

ACOLLIDA MATINAL DE 8:00h A 9:00h PER ALUMNES DE P3 FINS A 6è

L’hora d’acollida és un servei que s’ofereix tots els dies lectius, entre les 8:00h i les 9:00h, dins l’escola.

Totes les families que ho desitgin, poden fer ús d’aquest servei com a usuari fix o esporàdic. Actualment aquest servei té un preu màxim de 36€ mensuals per els alumnes fixes i de 4€/dia els esporàdics. Els alumnes que no són socis de l’AFA tenen un increment del 10%.

Per fer ús d’aquest servei s’ha d’avisar a l’AFA previament utilitzant el Tellfy. En cas de necesitar el servei esporàdicament, n’hi haurà prou, avisant anticipadament a la Lourdes (que es la persona que presta el servei) el mateix dia.

L’hora d’acollida és un espai de diversió i entreteniment a on els alumnes gaudeixen tot esperant l’entrada a les aules.

EXTRAESCOLAR DE MECANOGRAFIA

Actualment l’empresa Meca Centre S.L. ofereix classes de mecanografia a un grup de 10 alumnes de 4t curs. Aquests alumnes imparteixen les classes des d’una sala del Local social, tots els divendres de 17:00h a 18:00h.

El temari del curs és el següent:

• Aprenentatge del teclat en codi de colors.
  • Pràctica de l’associació entre dits i tecles.
  • Proves de velocitat.
  • Elaboració de documents: cartes, instàncies, rebuts.
  • Aportació de màquines de l’acadèmia.
  • Certificat homologat.

L’AFA està molt interessada en implementar una altre hora, si hi ha un mínim de 6 alumnes; adaptan-se a la proposta horaria que arribi per part dels alumnes interessats.

Si esteu interessats podeu enviar un Tellfy a l’AFA, també podeu posar-vos-hi en contacte a través del correu electrònic afamedinya@gmail.com