CI- ANELLAMENT CIENTÍFIC D’OCELLS

Hem tingut molta sort en la captura perquè hem pogut anellar tants ocells com nens i nenes érem al grup, això vol dir que cadascú si li ha vingut de gust ha tingut l’oportunitat de deixar alliberar un dels ocells capturats.

A través d’una proposta vivencial com és l’anellament científic d’ocells, els alumnes han pogut participar en una activitat científica i alhora treballar conceptes matemàtics relacionats. S’ha tractat de realitzar la captura, de prendre la biometria dels ocells capturats, anellar-los i alliberar-los. S’ha explicat l’interès científic d’aquesta pràctica, s’ha parlat del concepte de biodiversitat, de la interacció entre les activitats humanes i la conservació del medi natural i s’han tractat conceptes matemàtics de mesura associats a l’activitat duta a terme.
Tos els nens i nenes han observat, anomenat i diferenciat diferents espècies d’ocells del nostre entorn. Podeu compartir amb ells aquesta experiència mentre gaudiu de les fotos que trobareu al Drive dels vostres infants o entrant a la zona protegida.