CARNESTOLTES A EI

Benvolgudes famílies!

A continuació volem compartir amb vosaltres una petita pinzellada de la setmana de carnestoltes dels nens i nenes d’educació infantil. (I1, I2, P3, P4 i P5)

Primer de tot, com ja sabeu per fi hem pogut barrejar-nos per poder fer les diferents activitats!! Després de tant de temps en teníem moltes ganes.

Hem de dir que ha sigut una setmana molt moguda i que hem gaudit moltíssim! Cada tarda hem aprofitat per fer diferents tallers de carnestoltes. El dilluns la psicomotricitat boja, el dimarts vam dissenyar i fabricar la nostra pròpia màscara, el dimecres ens vam pintar la cara i ens vam disfressar pel pati i el dijous vam fer una gimcana per aconseguir la sorpresa que ens va portar el rei carnestoltes, ja veureu quina passada! No ens podem oblidar de l’esmorzar boig, que algun de nosaltres podia agafar un bon mal de panxa… I a la tarda per concloure la setmana i el dia de dijous llarder vam fer jocs amb tots els nens i nenes de l’escola.

Per veure les imatges, entreu al Drive del vostre fill/a. Esperem que en gaudiu molt!