CI – FESTA DE LA TARDOR A CAN GARSA

AQUEST ANY AMB MOTIU DE LA FESTA DE LA TARDOR AL MATÍ ELS I LES NENES DE CICLE INICIAL HEM FET UNA AGRADABLE CAMINADA FINS A CAN GARSA.

LA VERITAT ÉS QUE LA CLIMATOLOGIA DEL DIA ENS HA JUGAT A FAVOR. HEM ESMORZAT PLEGATS I GAUDIT DE L’ESPLÈNDID ENTORN JUGANT I INTERACTUANT UNS AMB ELS ALTRES.

EL TEMPS SE’NS HA FET FONEDÍS PERQUÈ ENS HA PASSAT MOLT RÀPIDAMENT DEL BÉ QUE ESTÀVEM, DE SEGUIDA JA HA ESTAT EL MOMENT DE RECOLLIR I REPRENDRE LA MARXA ALTRE COP CAP A L’ESCOLA.

A LA TARDA RESPECTANT ELS GRUPS BOMBOLLA I LES DISTÀNCIES A L’AIRE LLIURE JUNT AMB TOTS ELS I LES COMPANYES DE L’ESCOLA HEM GAUDIT D’UN IMPRESSIONANT ESPECTACLE DE MÀGIA MENTRE EL CASTANYER I LA CASTANYERA ENS TORRAVEN LES CASTANYES, EN ACABAR L’ESPECTACLE HEM RECOLLIT LA PAPERINA DE CASTANYES I HEM ANAT A MENJAR-LES CADASCÚ AMB EL SEU GRUP BOMBOLLA.

LA VERITAT ÉS QUE ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ I PER ACABAR DE CONCLOURE LA FESTA L’ENDEMÀ DINS EL NOSTRE CICLE VAN TROBAR UN ESPAI PER CANTAR I BALLAR EL BALL DE LA CASTANYERA QUE HAVÍEM TREBALLAT A L’ÀREA DE MÚSICA.

ESPEREM QUE GAUDIU COM NOSALTRES D’AQUESTA DIADA AMB LES FOTOS QUE PODREU VEURE AL DRIVE DELS VOSTRES INFANTS O A PARTIR DE L’ÀREA RESTRINGIDA QUE TROBAREU TOT SEGUIT.