ci – “fem de xefs d’ocells”

Els nens i les nenes de cicle inicial ens ho hem passat d’allò més bé fent unes menjadores pels ocells.

Per gentilesa, a parts iguals, de la Diputació, el Consell Comarcal i l’Ajuntament un monitor de “La Copa” de Girona, en Guillem, ens ha visionat un Power Point. Ens ha fet una explicació de les aus més comunes del nostre entorn, n’hem vist la foto i escoltat el piulet de cada espècie. Ho hem trobat molt interessant, ens ha tingut ben entretinguts.

Llavors ens ha animat a fer unes menjadores , un cop fetes, les hem penjat per l’escola per poder observar els ocells que s’acosten a menjar. Ens ha agradat tant i ho hem trobat tan divertit que entre tots n’hem escrit la recepta.

Us convidem a fer de xefs vosaltres també. Podeu fer menjadores seguint la recepta i deixar-les prop d’una finestra des d’on poder veure els ocells que s’hi apropen. És una proposta molt divertida  per fer-la sols, amb companys o amb família.

Per veure les fotografies, entreu a la carpeta compartida del Drive “MENJADORES D’OCELLS” o a la zona protegida. Esperem que en gaudiu plegats!