Experimentació de les ones a cs

Durant el primer trimestre, l’alumnat de cicle superior va treballar el projecte d’experimentació de les ones.

De fet, hi ha diferent tipus d’ones: mecàniques, magnètiques, elèctriques, electromagnètiques, de la llum… Per això, cada grup d’alumnes es va centrar amb un tipus, i va haver de contestar una pregunta. Per fer-ho, van haver de cercar, seleccionar i resumir la informació. Després, van haver de crear una presentació que van explicar a la resta de companyes. En aquesta, cada grup va triar una sèrie d’experiments i/o materials que els va ajudar explicar-ho.

En les exposicions, s’explica el per què de la creació i el funcionament de les aurores boreals, els trens maglev, l’electricitat, la pressió dels pneumàtics de les bicicletes, els globus aerostàtics i els llamps.

Hem creat un vídeo de l’exposició per a cada grup i pregunta; segur que aprendreu moltes coses si els mireu!

Escriviu la contrasenya per veure els vídeos i les fotos del projecte. Si al fer-ho, no es veuen els enllaços, cliqueu al logotip de l’escola i torneu a entrar a aquesta entrada; així ja es veuran els enllaços.