cm: sortida de dijous gras a can piu

El passat dijous 11 de febrer, dia de dijous Gras, els i les alumnes de cicle mitjà vam anar d’excursió a Can Piu (Can Marroca). Cal dir que durant el matí, vam fer de mestres per la qual cosa ens va tocar fer de guies per anar fins allà.

Un cop hi vam arribar, vam pujar a un petit turó de sorra i vam jugar una estoneta.

Després, veient que disposàvem de força temps, vam caminar una mica més seguint la carretera fins al riu Terri. En arribar-hi vam veure el riu, vam descansar i després vam jugar a diferents jocs cooperatius i de cohesió: “Quin animal soc?”; cursa per parelles amb els peus lligats i “El mocador”:

Un cop vam acabar de jugar, vam esmorzar per agafar forces i, posteriorment vam jugar a la bandera. Després vam descansar una mica més i vam tornar a l’escola.

Els que ens vam quedar a dinar, vam poder gaudir de tot el pati de l’escola ja que estàvem només nosaltres.

A la tarda vam estar a la pista i vam continuar jugant a altres jocs: “la sabata”, “la bomba”, “la corrent”.

Després, vam berenar i ens vam atipar amb el que cadascú va portar i finalment vam jugar al joc “Director d’orquestra”.

Va ser un dia molt divertit i tots i totes ens ho vam passar molt bé.

En el drive dels nens/es de cicle mitjà hi trobareu les fotos d’aquest dia. Esperem que us agradin!

Alumnes de Cicle Mitjà