CI- Sortida a l’Ermita Santa Fe

El passat dijous, els nens i nenes de cicle inicial vam fer la sortida del segon trimestre. Aprofitant que a medi estem treballant el projecte “Història i patrimoni” vam anar a l’ermita Santa Fe.

Era l’últim dia de la setmana boja del rei Carnestoltes i els vostres fills i filles havien de fer de mestres. Per tant, abans de sortir els vam explicar que ens havien de guiar fins allà i que havien d’establir algunes normes per a la seguretat de tots. Si venia un cotxe, cridaríem DRETA; si els primers agafaven massa distància, cridaríem STOP; si algú necessitava respirar, DESCANS; i en cada parada faríem RECOMPTE per assegurar-nos que hi érem tots. I ho van fer d’escàndol, perquè vam arribar sans i estalvis a la nostra primera parada, Can Garsa, on vam esmorzar i gaudir de les vistes i l’entorn.

Després del merescut descans, vam continuar la nostra excursió fins a l’ermita, de la qual vam fer uns dibuixos preciosos i on els esperava una sorpresa, teníem les claus! No eren les claus que ells esperaven ja que les que ells volien eren les de la granja de porcs, però un cop a dins, conèixer la patrona del poble, Santa Fe, els va fer oblidar la granja. I a més a més, ara ja sabem d’on prové el nom de la nostra escola!

Després de la visita era hora de començar el camí de tornada. Can Garsa va ser altre cop el destí escollit per descansar i recuperar forces amb el dinar, el moment més esperat i preuat del dia. I ja només ens quedava tornar a l’escola a celebrar dijous llarder amb la resta de companys i companyes, on els jocs i el berenar van posar fi a un dia genial!

El millor de tot? Veure’ls tots 17 plegats, compartint jocs i rialles. Així que si també ho voleu veure, introduïu la contrasenya.