CM: TALLER “pARAULES AMABLES”

Ahir dilluns dia 25 de gener, l’alumnat de cicle mitjà va participar en el taller Paraules Amables, dins del programa Sigues Tu de la Diputació de Girona.

El taller que va durar una hora, va constar de dues parts.

La primera va consistir en què cadascú digués en veu alta alguna cosa que no li agrada que li diguin mai. Un cop dit, la resta de companys i companyes que tampoc li agradava aquell comentari s’aixecava de la cadira.

I la segona part va consistir en què cadascú va haver de dir una cosa positiva del company o companya que tenia assegut al seu costat dret i després al que tenia a l’esquerre.

Aquesta dinàmica va propiciar que tothom intervingués i aportés paraules (noms i/o adjectius) positives cap a la resta de la classe, i també verbalitzés quines són aquelles coses que no ens agraden que ens facin, malgrat que algunes poden sembla una broma però no ho són per nosaltres.

Finalment, vam penjar a la classe el mural que vam fer prèviament, on apareixen diferents paraules amables i boniques escrites per l’alumnat i que, a part de escriure-les, cal fer-les servir per ser millors persones.

Finalment entreu al Drive dels vostres fills i filles i trobareu una carpeta amb el nom “Taller Paraules Amables” on podreu veure les fotografies que es van fer.

Esperem que us agradin!