SORTEIG DE LA PANERA A cs

El dia 17 de desembre a la tarda, hem sortejat les paneres de Nadal, que durant tres setmanes hem preparat els alumnes de CS amb molta il·lusió.

Les hem pogut fer gràcies als comerços i botigues que han col·laborat fent donacions de molts productes i també amb tot allò  que hem portat de casa cadascú de nosaltres, tant 5è com 6è.

Ahir vam preparar  les quatre paneres a l’aula i tot seguit vàrem fer el sorteig a les 4h de la tarda a l’entrada de l’escola. Era un moment molt esperat i, va ser de molta intriga, sorpresa  i emoció.

Qui va agafar les paperetes a l’atzar vam ser els 4 alumnes de 6è.

Els guanyadors de les 4 paneres van ser: Elena Garcia (Mare d’en Pau exalumne de l’escola), l’Anna de l’escola (mestra de 4t de l’escola), Anisuara Cazacov (la tieta de la Maria Sararu de 5è)  i Jordi Ayguadé (pare de la Mireia de 5è).

Vam estar molt contents que les persones guanyadores estiguessin vinculades a l’escola.

Voler agrair de nou a tothom l’ajuda que hem rebut i la participació de l’escola, famílies i el poble de Medinyà.

GRÀCIES A TOTHOM!!!

Aquí podeu veure imatges de les paneres i un petit vídeo del sorteig

ALUMNES DE CICLE SUPERIOR